Płatności

Integracja płatności na Twoim wydarzeniu

Jeśli planujesz pobierać opłaty za uczestnictwo w wydarzeniu, które organizujesz, możesz to zrobić na dwa sposoby. Pierwszym sposobem jest tradycyjny przelew na wskazane przez Ciebie konto. Musisz wtedy jednak samodzielnie śledzić wpłaty i powiązać je z konkretnymi uczestnikami na liście uczestników.

Drugim sposobem obsłużenia płatnych eventów jest wdrożenie automatycznych płatności na stronie internetowej Twojej konferencji czy też kongresu na indywidualne zlecenie. Zespół eventshaper zgodnie z Twoim cennikiem uczestnictwa wdroży dynamiczny formularz płatności, który będzie dostępny dla uczestników. Po dokonaniu prawidłowej rejestracji uczestnik będzie przekierowany na stronę umożliwiającą dokonanie płatności. Gdy uczestnik opłaci uczestnictwo, zostanie to automatycznie odnotowane w systemie eventshaper, a środki natychmiast trafią na Twoje konto.

Wdrożenia obsługi automatycznych płatności realizowane są na indywidualne zlecenie. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły takiej usługi.