Pulpit wydarzenia

Status wydarzenia

Sekcja status wydarzenia dostępna jest dla każdego typu eventów, niezależnie od planu cenowego. Znajdziesz w niej podstawowe informacje o wydarzeniu takie jak: tytuł, adres strony internetowej konferencji, datę rozpoczęcia i zakończenia. Na pulpicie w szybki i prosty sposób zweryfikujesz czy strona internetowa jest włączona oraz czy rejestracja jest aktywna.

Statystyki Google Analytics

Dla wydarzeń w planie kompletnym masz możliwość przeanalizowania statystyk odwiedzin strony internetowej Twojego wydarzenia. Dzięki integracji systemu eventshaper z platformą Google Analytics masz dostęp do danych, dzięki którym dowiesz się ilu internautów wyświetliło Twoją stronę internetową.

Dane statystyczne zaprezentowane są w formie przejrzystego wykresu, na którym w każdym dniu możesz zobaczyć ilość sesji, odsłon oraz rejestracji. Dzięki temu możesz ocenić współczynnik konwersji oraz oszacować popularność Twojej strony.

Pozyskiwanie - źródła wejść na stronę

Na podstawie danych z Google Analytics eventshaper jest Ci w stanie wskazać źródła wejść na stronę wydarzenia. Dzięki temu otrzymasz informacje marketingowe dotyczące ilości sesji z różnych źródeł takich jak media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe, przekierowania czy też wejścia bezpośrednie.

Dzięki informacjom o źródłach ruchu możesz ocenić skuteczność różnych metod promocji oraz wybrać najlepsze kanały komunikacji z potencjalnymi uczestnikami.