Partnerzy

Partnerzy i współorganizatorzy wydarzenia

Współpraca z klientem, wewnątrz własnej firmy, pomiędzy agencjami eventowymi czy też z centrum konferencyjnym lub hotelem to kwintesencja dzisiejszego rynku eventowego. Podział prac, zwłaszcza przy organizacji dużych imprez, sympozjów czy targów jest nieunikniony.

Eventshaper pomoże Ci w kontakcie ze wszystkimi Twoimi partnerami oraz współorganizatorami. Podobnie jak w wypadku sponsorów, możesz zbudować specjalną sekcję na stronie internetowej Twojego wydarzenia, w której opublikujesz informacje na temat współorganizatorów wydarzenia, partnerów czy też patronów medialnych. Możesz stworzyć dowolne nazwy grup partnerów oraz towarzyszące im typy uczestników dostosowane w 100% do potrzeb imprezy, którą organizujesz. Funkcja importu partnerów z poprzednich swoich eventów zaoszczędzi Ci również sporo czasu.

Współorganizacja konferencji

Jeśli nad organizacją imprezy pracuje kilka osób z Twojej firmy, działasz na zlecenie swojego klienta lub też współpracujesz z hotelem, który zadba o recepcję gości, możesz skorzystać z modułu do zarządzania użytkownikami. Eventshaper daje Ci możliwość samodzielnego zarządzania użytkownikami i dzięki temu będziesz mógł nadać pełne uprawnienia swoim współpracownikom do wszystkich swoich wydarzeń lub też nadać uprawnienia do wybranych wydarzeń swojemu klientowi czy też współorganizatorowi z którym pracujesz nad konkretnym projektem.

Wystarczy, że w zakładce Konta użytkowników wypełnisz dane nowego użytkownika podając imię i nazwisko oraz adres email, a także wybierzesz odpowiednie uprawnienia, i już po chwili nowa osoba będzie miała dostęp do wybranych przez Ciebie danych. Funkcja dodatkowych kont użytkowników jest również bardzo przydatna przy wielostanowiskowej recepcji na dużych konferencjach czy też sympozjach, podczas których kilka lub kilkanaście hostess może równocześnie obsługiwać zarejestrowanych uczestników i sprawdzać obecność.