Sponsorzy

Zarządzanie sponsorami wydarzenia

Zarządzanie sponsorami jest jednym z wielu zadań każdego event managera. Organizator wydarzenia musi często zadbać o przygotowanie pakietów sponsorskich dostosowanych do danej konferencji czy też kongresu, skontaktować się z potencjalnymi sponsorami, a po podpisaniu umowy zadbać o odpowiednią promocję sponsora na stronie internetowej wydarzenia.

Moduł do zarządzania sponsorami w eventshaper pomoże Ci stworzyć dedykowaną sekcję na stronie internetowej, w której będzie można pochwalić się sponsorami. Aby dodać sponsora wystarczy wypełnić formularz, w którym podajemy dane takie jak nazwa, krótki opis, strona internetowa oraz logotyp. Co więcej, dodaną firmę można również przydzielić do grupy sponsorów zgodnej ze zdefiniowanymi wcześniej pakietami sponsorskimi. Możesz używać domyślnych nazw grup sponsorów takich jak: Diamentowi Sponsorzy, Platynowi Sponsorzy, Złoci Sponsorzy oraz Srebrni Sponsorzy lub też dostosować nazwy grup do własnych potrzeb.

Uczestników Twojego wydarzenia, którzy będą reprezentować danego sponsora możesz specjalnie oznaczyć typem Sponsor. Dzięki temu ułatwisz sobie z nimi kontakt podczas wysyłki wiadomości czy też przygotujesz dla nich osobne stanowisko recepcji podczas konferencji/kongresu.

Podobnie jak w module do zarządzania prelegentami oraz partnerami możesz skorzystać z importu sponsorów z poprzednich swoich wydarzeń. Ta funkcja bardzo Ci się przyda jeśli organizujesz cykliczne konferencje, szkolenia czy też warsztaty.